piątek, 27 lipca 2012

Urlopik:)



Taki zachodzik upolowałam w zeszłym roku na urlopie. Właśnie pakuję walizkę, lekturki i znikam na chwilkę, (może coś fajnego pstryknę). Na blogu jestem od niedawna i bardzo mi się ta zabawa spodobała. Bardzo lubię kontakt z tak sympatycznymi i inspirującymi czytelnikami.  Dziękuję za Wasze odwiedziny, miłe słowa i komentarze:) Teraz na chwilę wracam do świata bez telewizora, radia i bez zasięgu. Mam nadzieję, że całkiem nie zapomnicie o mnie i wpadniecie znowu, po moim powrocie. Serdecznie pozdrawiam!!!

A czytajcie dużo!

Ola

19 komentarzy:

  1. Wypoczywaj Olu i relaksuj się. Udanego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu, czekam na twój powrót, opis wrażeń i recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu. A zdjęcie piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie :) Udanego wypoczynku, dużo smakowitych lektur i dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku Kochana!
    Czekam na relację z urlopu i oczywiście na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Ci życzę udanego wypoczynku :) Mnóstwa wrażeń i pięknych obiektów do fotografowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego urlopu życzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę cudownego wypoczynku i dużo słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to zdjęcie wakacyjnie nastraja! Udanego wypoczynku i wielu ciekawych książkowych podbojów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego urlopu Olu! Czekamy na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wypoczynku i dużo czasu na czytanie Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zachodzik upolowałaś, życzę Ci oby i tym razem urlop okazał się owocny w tak cudne obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego, spokojnego i słonecznego urlopu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie z takiego świata "bez zasięgu" dopiero wróciłam, ale pewnie niedługo podążę w Twoje ślady ;)
    Życzę Ci udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wypoczynku i samych miłych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkim ślicznie dziękuję za życzenia, właśnie wróciłam do cywilizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że wypoczełaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak najbardziej, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń