wtorek, 28 sierpnia 2012

Moja wyprawa:)

Dzisiaj będzie inaczej. Chwilowo nie mam głowy do pisania recenzji, bo muszę upchnąć tysiąc i jeden potrzebnych drobiazgów w walizce - wcale znowu nie takiej wielkiej. Znikam na dłuższy czas, mam nadzieję, że po powrocie znowu mnie odwiedzicie:)

Zamieszczam kilka moich podróżniczych zdobyczy, a teraz udaję się po nowe:)

1. Kapadocja



2. Abu Simbel

3. Assuan - wioska nubijska

4. Austin - wschód słońca

5. Austin - wieczorem



Serdecznie pozdrawiam,
Do usłyszenia,
Ola


33 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia. W Kapadocji byłam ale w pozostałych miejscach nie.
    Dokąd teraz się wybierasz i kiedy wracasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam dopiero ok 20 września, ale nic nie pisnę gdzie jadę - żeby nie zapeszyc;)

      Usuń
    2. Ale dłuuugaśne wakacje.

      Usuń
    3. Aż zaczynam Indie albo coś podobnego podejrzewać, aż 3 tygodnie podróży...to udanego wyjazdu, mnóstwa wrażeń i czekam na relację po powrocie. Tylko dłużyć się strasznie bez ciebie będzie.

      Usuń
    4. Och rozmarzyłam się...chciałabym zobaczyc Indie:) Nie trafiłaś niestety. Wyjeżdżam dopiero za parę dni, podróż będzie trwała dwa tygodnie - z pewnością nie będzie Ci się dłużyc - w tym kolorowym, blogowym świecie:)

      Usuń
  2. Jakie miejsca planujesz odwiedzić tym razem? Udanej wyprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wcześniej powiedziałam nie mogę zdradzic, tak żeby wszystko wyszło jak trzeba. Dziękuję:)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Miłej podróży - obyś przywiozła więcej zdjęć i wspomnień.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, aż Ci zazdroszczę tej wyprawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podróżnicze zdobycze. Czekam na więcej po wyprawie. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę udanej zabawy :))
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ale mam nadzieje że spodoba Ci się mój blog :)
    + obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Nie potrafię się przełączyc do Ciebie na bloga, albo masz coś zablokowane albo ja:) Wpadnę do Ciebie po powrocie:)

      Usuń
  7. Przeczytałam tam na górze w komentarzach, że nie będzie cię przez prawie cały miesiąc - rzeczywiście długie te wakacje;) Mam nadzieję, że odwiedzisz wiele cudownych miejsc i wrócisz wypoczęta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanej wyprawy, zdjęcia cudne, mam nadzieję ze po powrocie zamieścisz więcej zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, Abu Simbel, moje marzenie!
    Życzę Ci udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Cię nosi!... Uwielbiam podróże, ale najchętniej takie z teleportacją... Sam fizyczny proces przemieszczania się coraz bardziej mnie męczy... Ale życzę udanej wyprawy i ciekawa jestem, czym nas zaskoczysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, bardzo zjawiskowe zdjęcia. Zazdroszczę podróży. Udanego wypoczynku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdjęcia to taki mój "konik"

      Usuń
  12. Ale Ci zazdroszczę :) Cudownych wrażeń Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Abu Simbel i Assuan to piękne miejsca. Marzy mi się, żeby zobaczyć je na żywo jeszcze raz. Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Odpoczywaj Kochana i przywieź ze sobą masę kolejnych cudnych fotografii. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Bezpiecznej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu,zlituj się i nie zamieszczaj więcej zdjęć. Za bardzo Ci zazdroszczę :) Ja bez wakacji w tym roku. Mnie w te rejony raczej nie ciągnie.Za rok wyjeżdżamy z mężem do Bośni, Albanii. Jeszcze trochę zsotało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego odpoczynku! Gromadź inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja Ci zazdroszczę takich podróży, ale oczywiście zazdroszczę tak całkiem pozytywnie :), baw się dobrze i szalej na zdrowie, i przywieź niezapomniane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Wam wszystkim dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ;o ZAZDROSZCZĘ.
    Baw się, zwiedzaj, szalej, odpoczywaj! A później wróć i daj coś na żer zazdrośnikom :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tego Abu Simbel... Byłam w Egipcie 6 razy, a to jest jedyne miejsce, którego ani razu nie udało mi się odwiedzić. :(

    Miłej zabawy! Wypoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia piękne :) Okazuje się, że wszędzie byłam poza Kapadocją, która mam nadzieję kiedyś w końcu zobaczę :) Jeśli podróż ma trwać ok. 2 tygodni, to stawiam na podróż koleją transsyberyjską. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Czekamy na więcej! :)

    Udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanego wypoczynku! :)
    Zaintrygowałaś nas tą swoją tajemniczością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna wycieczka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń