wtorek, 25 września 2012

Powrót do rzeczywistości:)

Witam serdecznie po przerwie. Widzę, że sporo tu się działo i mam ogromne zaległości, ale obiecuję Was odwiedzić w najbliższym czasie:)

Wklejam kilka moich nowych zdobyczy (nie martwcie się, tylko parę, żeby Was nie zanudzić), zanim powrócę do mojej największej pasji - do książek.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających serdecznie:)
Ola







Trzy pierwsze zdjęcia przedstawiają Wadi Rum w Jordanii, czwarte zdjęcie - starożytne miasto Jerash, ostatnie - Petra.

44 komentarze:

  1. Nareszcie jesteś, już się zaczęłam zastanawiać, czy aby nie porzuciłaś bloga :-) Wspaniałe zdjęcia, absolutnie mnie nimi nie znudziłaś, chcę więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nie porzuciłam, tylko jakoś nie mogę się pozbierac:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Witamy spowrotem! :) Piękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie! Bardzo się cieszę, że się Wam podobają:)

      Usuń
  3. Zdjęcia są absolutnie magiczne - jesteś pewna, że zrobiłaś je na planecie Ziemia?...
    Witaj w domu i pokaż więcej magicznych momentów;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Nie wcale nie jestem pewna czy to była Ziemia. Nie mogłam wyjśc z podziwu, że takie piękne miejsca są kilka godzin lotu od mojego domu:)

      Usuń
  4. Zgadzam się z poprzedniczkami - chcemy więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, coś jeszcze dorzucę:)

      Usuń
  5. Dokładnie - taka wyprawa w tak piękne miejsce i tylko 4 zdjęcia :) podziel się chociaż widokami ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne miejsca i świetne zdjęcia :-) Tak, tak - skoro sami nie możemy tam jechać, to zrób nam frajdę i pozwól jeszcze pooglądać. Prosiiiiiiimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś będziecie zastanawiac się nad kierunkiem podróży, Jordanię absolutnie polecam, postaram się jeszcze coś wkleic, żeby Was o tym przekonac:)

      Usuń
  7. Ależ zazdroszczę Ci tej Jordanii! Po zdjęciach od razu widać, że wyjazd należał do udanych. Witamy z powrotem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, tak wyjazd był nieopisanie udany pod wszystkimi względami:)

      Usuń
  8. Zdjęcia piękne :) A pojawi się może jakaś relacja z podróży? Bo przyznam, że mam apetyt na jakieś szczegóły z odległych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie się z Wami podzilę wrażeniami, tylko jakoś ochłonę i je trochę "skoncentruję":)

      Usuń
  9. PRZEPIĘKNE zdjęcia!!! Ja też jestem ciekawa relacji - choć kilka słów i ciekawostek może? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ci się podobają. Zdjęcia to też mój konik. Widzę, że muszę przysiąśc do spisania relacji, co uczynię nie bez przyjemności. Ja jeszcze ciągle całkiem nie wróciłam z tej podróży:)

      Usuń
  10. Jaaakie widoki... Tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj z podróży ... zdjęcia świetne, po prostu zazdroszczę Ci takiej wspaniałej wyprawy,również z chęcią poczytam relację z wyprawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję się z Wami podzielic wrażeniami, pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Wow! Świetne zdjęcia. Z chęcią zobaczę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zdjęcia i świetne miejsca!! Pozdrawiam! i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miejsca rzeczywiście były nieziemsko piękne:)

      Usuń
  14. Byliśmy też w Jordanii kilka lat temu, połączyliśmy zwiedzanie z nurkowaniem. Piękny kraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy od razu zakochuje się w tym kraju:) Myślałam, że jadę tam głównie dla Petry, ale tam jest tyle zabytków i znaczących miejsc - chociażby boblijnych, że Petra to była tylko wisienka na torcie:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Niesamowite zdjęcia. Zazdroszczę wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, na pewno wypad był bardzo udany, zazdroszczę wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo był udany, do tego stopnia, że myślami jeszcze nie wróciłam do rzeczywistości:)

      Usuń
  17. Widoki zapierające dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobnie jak poprzedniczki czekam na więcej zdjęć i relację z wyprawy. Sama rzadko podróżuję, więc chętnie dowiem się o Twoich wrażeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia, aż zapierają dech w piersi. Chciałabym tam być...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow.. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam oglądać takie widoki! proszę o więcej i może jakieś wspomnienia z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witamy w blogowej rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne fotografie z jak sądzę równie cudownej podróży. ;) Ach zazdroszczę Ci z całego serducha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia... Rozumiem,że podróż była jak najbardziej udana;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te zdjęcia! Ale Ci zazdroszczę wyprawy...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, cudowna przygoda i pełno wzruszeń i wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Drugie i czwarte zdjęcie robią największe wrażenie :)
    I wcale byś nas nie zanudziła, wrzucając za jednym zamachem więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń