środa, 18 września 2013

Apel pisarki - Karoliny Wilczyńskiej

Zapraszam wszystkich z Warszawy i okolic do odwiedzenia Teatru Syrena. 23 września o 19:00 odbędzie się tam wielka akcja charytatywna na rzecz chorych dzieci. Będą gwiazdy show-biznesu i autorzy, a wśród nich ja  Kupicie książki w naprawdę atrakcyjnej cenie, a dochód pomoże zorganizować warsztaty pisarskie dla dzieciaków. Szczytny cel, więc już teraz zarezerwujcie czas! Czekam na Was!                     

                                                                                                               Karolina Wilczyńska



15 komentarzy:

  1. Niestety dla mnie za daleko :( ale wspieram takie akcje całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to tak daleko dla mnie.
    Wybrałabym się chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym mieszkała w Warszawie, na pewno bym zajrzała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mieszkam daleko do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za daleko, ale trzymam kciuki i na pewno będę tam duchem c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała bliżej, chętnie bym się wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie skorzystam - za daleko mieszkam od stolicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety też mam do Warszawy daleko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba będę wtedy w Wawie, to może wezmę udział, chyba że pobłądzę w gąszczu warszawskich ulic.
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety akurat w tym dniu nie mogę się tam pojawić, a szkoda :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie akcje. Mam nadzieję, że wiele osób weźmie w niej udział i tym samym dzieciaczki będą miały wspaniałe warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń