poniedziałek, 23 września 2013

Tuwim, konkurs fotograficzny i przygoda w jury


13 września przypadają urodziny Juliana Tuwima i z tej okazji Biblioteka Publiczna Ośrodka Kultury w Brzeszczach zorganizowała uroczystość, podczas której odbyło się podsumowanie konkursu fotograficznego: "Potuwimuj razem z nami", wręczenie nagród o raz otwarcie wystawy wszystkich nagrodzonych prac.

Zadaniem uczestników konkursu było wykonanie zdjęcia, które mogłoby ilustrować fragment wiersza poety, albo takiego, którego podpisem mógłby być tytuł jego wiersza. Nadeszło naprawdę bardzo dużo świetnych prac, z których ciężko było wyłonić zwycięzców. Ponieważ zostałam zaproszona do szacownego grona jury, miałam możliwość przeżycia tej niezwykłej przygody, podziwiania wielu wspaniałych zdjęć, a także prawdziwie niekonwencjonalnych pomysłów.


Oto kilka z prac, które zrobiły na mnie szczególne wrażenie:

                                                       I miejsce, kategoria: Dzieci


III miejsce, kategoria: Dorośli

II miejsce, kategoria: Dorośli


I miejsce, kategoria: Dorośli


Więcej wspaniałych prac oraz opis imprezy można zobaczyć na stronie internetowej:



Za zaproszenie do wspólnej zabawy i za możliwość przeżycia niezwykłej przygody - serdecznie dziękuję:)





28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? I w dodatku było ich naprawdę sporo...

      Usuń
  2. Dżońcio jest super , zresztą tak jak i wszystkie pozostałe prace a trzeba przyznać że psinka jest wyjątkowo słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżońcio z miejca podbił moje serce:)

      Usuń
  3. Fantastyczne prace. Najbardziej ujęło mnie to pierwsze - niby tak oczywiste a tak pomysłowe i świetnie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, naprawdę zrobione przez dziecko. A wygląda na pierwszy rzut oka jak praca grafika:)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc, bardziej mi się podobają prace dzieci niż dorosłych, chociaż niestety z obserwacji rodziców dzieci w podstawówce wiem, że często to dorośli robią tego typu prace...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj podobno autentycznie wygrane prace są samodzielnie pomyślane i wykonane, tym bardziej należy im się nagroda:)

      Usuń
  5. Ach - jak fajnie to opisałaś!!! :) dzięki wielkie
    A ja powiem ze swojej strony, że Ola okazała się bardzo profesjonalnym jurorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję za zaproszenie :) :)

      Usuń
  6. Na pewno decyzja jury nie była łatwa. :) Nagrodzone prace mają dużo wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie była;) Trzeba sobie było narzucić ostry reżim przy wyborze:)

      Usuń
  7. Właściwa osoba na właściwym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałe doświadczenie:) Fajnie, że mogłaś być w jury i przeglądać wszystkie nadesłane prace. A swoją drogą ludzka wyobraźnia jest piękna!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe doświadczenie i wielka przyjemność. Niezwykle ciekawy był także pomysł konkursu - to cieszy, że Tuwim ciągle może wywoływać tyle emocji:) Pozdrawiam wzajemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace dzieci sa genialne, jestem pelna podziwu :-)))))).
    (najbardziej podobaly mi sie te dwie pierwsze :-)) )

    A w ogole swietny pomysl, musze podrzucic paniom w mojej osiedlowej bibliotece :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace, a szczególnie wykonane przez dzieci. Abecadło jest rewelacyjne, a Dżoncio słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace są znakomite! Zwłaszcza te stworzone przez dzieci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W linku powyżej jest więcej prac dzieci:)

      Usuń
  13. Zdjęcie Renaty Sikorskiej jest obłędne, a dzieciaki doskonale wywiązały się z zadania. Kotek mnie rozbroił. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) A spójrz jeszcze, proszę, w zbliżeniu na zdjęcie Kuby Foryckiego, które jest ilustracją słów: "rozciągnęła się nuda nad nami..."

      Usuń
  14. Olu, a Ty jesteś w jakiś sposób związana z Brzeszczami? bo ja mieszkam po sąsiedzku i właśnie mnie szkoło, że może Cię mam na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety...można powiedzieć, że działałam gościnnie. Mieszkam w pobliżu Katowic:)

      Usuń
  15. Szkoda :) myślałam, że uda mi się Ciebie namówić na jakieś spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie mi bardzo miło, jeśli kiedyś uda nam się gdzieś spotkać :) Nigdy nie wiadomo co przyniesie przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, racja :) ja jestem otwarta na propozycje wszelakie :)

      Usuń
    2. A znam pewną przesympatyczną osobę, zresztą Ty także, bo podeszła do Ciebie i zagadała ;) - może uda nam się razem jakieś spotkanie zorganizować?

      Usuń