środa, 25 czerwca 2014

Jeszcze raz "Akwarele i lawendy"

Właśnie przyszła!






Pozwolę sobie na odrobinę prywaty, gdyż radość mnie rozpiera - trzymam bowiem w ręku namacalny dowód niezwykłej przygody… Niedawno miałam przyjemność obserwowania narodzin powieści, a teraz ukończona książka staje się ozdobą mojej kolekcji:)

Haniu, prawdziwie wzruszyłam się:) Serdecznie Ci dziękuję:)





„Akwarele i lawendy” to kontynuacja książek „Wiza do Nowego Jorku” oraz „Okno z widokiem na Prowansję”. Powieść  ukazała się w idealnym momencie – kiedy rozpoczyna się okres wakacyjno-urlopowy. To przecież idealna lektura na lato. Jest w niej wszystko, co trzeba: słońce, podróże (także duchowe), muzyka, miłość i przyjaźń, ale także rozszalałe emocje głównych bohaterów…




35 komentarzy:

  1. Miłego czytania życzę i czekam na recenzję :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oczywiście recenzja będzie:)

      Usuń
  2. A teraz czytaj i pisz o książce.
    Ja jak tylko będzie cała trylogia w bibliotece też będę chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty wróciłaś więc czekam tez na wrażenia i fotorelacje z wypadu.

      Usuń
    2. Ja oczywiście jestem już po lekturze wszystkich części. Z pewnością recenzję też napiszę w swoim czasie:)
      Obiecuję także fotorelację z wyjazdu, tylko nieco ochłonę. Ciężko się wraca do rzeczywistości ;)

      Usuń
    3. Moje zaczytanie :) Całej "trylogii" nie ma w bibliotekach, tylko wydawnictwo www.e-bookowo.pl
      Pozdrawiam, zapraszam! :) Anna Strzelec

      Usuń
  3. Gratuluję! Chyba zabiorę się za całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga nowojorsko - prowansalska, pachnąca lawendą, miłość i magia... :) w sam raz na letnie wieczory... :) za gratulacje też skromnie- dziękuję!

      Usuń
  4. Gratuluję Olu tej niezwykłej przygody!!! Fajnie jest zobaczyć swoje nazwisko na stronie redakcyjnej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to zabrzmi nieskromnie, ale to bardzo miłe uczucie:)

      Usuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę tego redagowania... Masz powód do dumy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, pięknie! Gratuluję wszystkim, którzy maczali paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już te książki na oku. Z pewnością przeczytam jeśli nadarzy się okazja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu gratuluję! Piesna dedykacja, chyba pękłabym z dumy, gdyby to moje nazwisko pojawiło się w książce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pękam;) Dziękuję serdecznie:) Przede wszystkim książka stanie się dla mnie pamiątką fajnej przygody, za każdym razem przypomni mi okoliczności jej powstawania i dłuuuugie rozmowy:)

      Usuń
    2. Życzę Ci, żeby stała się raczej nowym początkiem :) Może to zapowiedź nowego etapu w życiu? :)

      Usuń
  10. Pięknie;) No i jak miło zobaczyć swoje nazwisko w książce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to rzeczywiście i miłe i powód do dumy. Ale też odpowiedzialność:)

      Usuń
  11. cudnie! ciesze się razem z Tobą;) i jestem ciekawa książki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. A wiesz, że chciałabym poznać opinię na temat książki z innych źródeł? bo ja chyba nie będę obiektywna... ;)

      Usuń
  12. Wielkie, wielkie gratulacje. Będę oczekiwać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję:) A może i Ty skusisz się na przeczytanie nowojorsko-prowansalskiej sagi? :)

      Usuń
  13. Ach, gratulacje!! Ależ to fajnie zobaczyć w książce znajome nazwisko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nawet nie wiedziałam, że to kolejna część powieści :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mam do niej prawdziwy sentyment:)

      Usuń
  16. Autorce gratulujemy wydania książki, a korektorce pięknego wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Olu! Liczę na to, że dane będzie mi ją przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń