czwartek, 28 sierpnia 2014

Konkurs organizowany przez Wydawnictwo Replika


WYGRAJ BIOGRAFIĘ BENEDICTA CUMBERBATCHA


9 września nakładem Wydawnictwa Replika ukaże się biografia niezwykłego i charakterystycznego aktora Benedicta Cumberbatcha, napisana przez Justina Lewisa ("Benedict Cumberbatch. Biografia") 
Oto link do zapowiedzi wydawnictwa:  http://replika.eu/index.php?k=ksi&id=515




Benedict Cumberbatch to marka sama w sobie. Biografia serialowego Sherlocka Holmesa Wydawnictwa Replika na wyciągnięcie ręki!

KONKURS TRWA DO 04.09.2014

11 komentarzy:

  1. Też życzę Ci powodzenia, sama nie jestem raczej zainteresowana - po biografie sięgam bardzo wybiórczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, oglądałaś "Sherlocka". Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy odcinek oglądałam z opadniętą szczęką;) Podoba mi się serial i bezczelny Sherlock;) Od czasu do czasu trochę przegadany, ale ogólnie ta wersja mi odpowiada. A Tobie? Mam chyba słabość do inteligentnych bohaterów, nawet nieznośnych jak Cumberbatch lub doktor House. Lubię ich:)

      Usuń
  3. Powodzenia w konkursie :) Świetny aktor, oczywiście baaardzo podobał mi się jako Sherlock, ale też szalenie mnie wzruszył w "Sierpniu w hrabstwie Osage". Widziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) Dobrze zagrał swoją rolę. Chociaż w tym filmie najlepsza była Julia Roberts, lepsza nawet od Meryl Streep...

      Usuń
    2. Zgadzamy się w stu procentach :)

      Usuń