środa, 10 września 2014

WRZESIEŃ Z WYDAWNICTWEM M


Wydawnictwo M informuje i zaprasza do Krakowa na dwa interesujące spotkania: 

13 września odbędzie się premiera książki o ks. Józefie Tischnerze pt. "Jego oczami", a już 14 września (od godziny 13:00 w kinie ARS) – odbędzie się  krakowska premiera tej książki z udziałem Szymona J. Wróbla i Marka Barańskiego. 




16 września o godzinie 17:30 w Klubie Dziennikarzy pod Gruszką odbędzie się  spotkanie z Krzysztofem Ziemcem


"Wszystko jest po coś" - Moje wspomnienia z pobytu w szpitalu i długiej rehabilitacji są po to, aby dać ludziom do myślenia. Aby przygotować niektórych na miękkie lądowanie w razie życiowego wirażu. Celowo opowiadam o domu rodzinnym, o młodości, szkole, harcerstwie i moim sposobie wychowywania dzieci. To wszystko daje mi siłę. Daje nam siłę. Bez tego moja opowieść byłaby niepełna. Jestem pewien, że gdyby nie bliscy, którzy byli przy mnie w najtrudniejszych chwilach, nie miałbym siły walczyć. Gdyby nie moja wiara, nie widziałbym w tej walce sensu. Wszystko jest po coś. (…) Mój wypadek był po to, żeby dać świadectwo innym. Wierzę, że to ma sens, że w dniu wypadku dostałem „z góry” nową listę zadań. Do tego przekonania musiałem jednak dojrzeć. Zdałem sobie z tego sprawę dopiero po wypadku.
(fragment książki)

"Rozmowy z dystansu" Zbiór wywiadów popularnego i bardzo cenionego dziennikarza i prezentera telewizyjnego. Niezwykle ciekawe rozmowy dotyczą polityki, roli Kościoła we współczesnym świecie, niepokojącej sytuacji na Ukrainie, a także planów bohaterów rozmów na przyszłość.
Rozmówcami Krzysztofa Ziemca są m.in. Jarosław Kaczyński, kard. Stanisław Dziwisz, ks. Tadeusz Isakowicz - Zalewski, Norman Davis, Adam Daniel Rotfeld, Anna Dymna, Paweł Kukiz, Waldemar Skrzypczak, Roman Kluska. Dzięki szczerym rozmowom Czytelnik ma okazję poznać niezwykłe historie ludzi z pasją, którzy chętnie angażują się i poświęcają dla dobra innych.


WYDAWNICTWO M SERDECZNIE ZAPRASZA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!

8 komentarzy:

  1. nie lubię kiedy ludzie tv piszą poradnikowe książki, ale p. Krzysztof to wyjątek, którego doświadczenie sprawia, ze warto go posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno u Ciebie nie była, że po zobaczeniu nowego nagłówka mam nieziemskiego banana na buzi :) Świetny!

    Pozdrawiam,
    Kinga

    Blog o książkach Literutopia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, musiałaś być z wizytą przed rokiem!

      Usuń
  3. Lubię poradniki, ale jednak podizękuję:) no i też mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje. Muszę im się przyjrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wybrałabym się na spotkanie z panem Szymonem J. Wróblem :)

    OdpowiedzUsuń