wtorek, 3 lutego 2015

TEKST ROKU, czyli rozpoczęcie drugiej tury konkursu



Dzisiaj rozpoczęło się głosowanie SMS-owe w konkursie BLOG ROKU, które wyłoni 30 tekstów w kategorii TEKST ROKU, które z kolei trafią pod ocenę Jurora (Joanna Bator!). Głosowanie potrwa do 10 lutego, do godziny 12.00.  Środki pozyskane z głosowania zostaną przeznaczone na rzecz FUNDACJI DZIECI NICZYJE (koszt 1,23 zł).


W konkursie startuje wiele blogów, które podziwiam i którym serdecznie kibicuję. W tym roku, gdy pojawiła się nowa pod-konkurencja, postanowiłam zgłosić swój "szczęśliwy tekst" (link TUTAJ)


Nie mam szans na zwycięstwo, ale biorę udział w przygodzie:) Będzie mi miło, jeśli zdecydujecie się poprzeć mój głos w tej zabawie :) Oto mój kod:  T11192 , który wpisany w treść SMS-a, pod numer: 7122 - może stać się głosem wsparcia:) 




za każdy głos serdecznie dziękuję:)








22 komentarze:

  1. Powodzenia Olu :) Mój głos już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł! :) Idę czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, pamiętam ten tekst! Jak to nie masz szans?! Masz, masz! Mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
    2. Dodajecie mi otuchy :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki! Piszesz świetnie i mam nadzieję, że czytelnicy to docenią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja życzę Tobie z całego serca powodzenia:)

      Usuń
  4. Co prawda startuję w tej samej kategorii, ale już wysyłam głos na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę gracza fair play :) Już lecę czytać Twój tekst:) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oczywiście, już biegnę głosować Olu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosisz i masz...życzę powodzenia w głosowaniu....

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, Olu! Komu jak komu, ale Tobie wygrana się należy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo od "uczciwej konkurencji" ;) I Tobie życzę szczerze powodzenia :)

      Usuń