czwartek, 14 stycznia 2016

ARYSTOKRATKA W UKROPIE - premiera 27 stycznia 2016 roku




Evžen Boček powraca w drugiej części swojej znakomitej powieści.


Jeżeli zdążyłeś zaprzyjaźnić się z rodziną Kostków z Nowego Jorku, która powraca do Czech, by objąć schedę po przodkach - historyczny zamek z przeszłością, legendami i najprawdziwszym kasztelanem; lubisz czeski humor, a książka "Ostatnia arystokratka" sprawiła, że podczas lektury uśmiech nie znikał z Twojej twarzy - już wkrótce będziesz mógł się przekonać jak potoczą się losy "księżniczki" księżniczki Marii, jej niesfornych rodziców oraz służby o wielkopańskich manierach. Dobra zabawa zagwarantowana!

Premiera 27 stycznia 2016 roku




 12 stycznia 2016 ruszyła przedsprzedaż książki w promocyjnej cenie na http://stara-szkola.com/


14 komentarzy:

  1. Cóż.. nie słyszałam ani o autorze, ani o książce.. Ale coś czuje, że nie dla mnie ta lektura.

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprzyjaźnić się nie zdążyłam, ale czuję, że gdybym dała im szansę, to tak właśnie by się stało. ;)
    A tak poza tym - już nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz czytałam jakąś czeską książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina i przyjaciele ustawili się u mnie w długim ogonku po pierwszą część. Książka działa jak antydepresant, sprawdzono i potwierdzono :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto zaryzykować od pierwszego tomu ;)

      Usuń
  4. Czytałam u Ciebie o pierwszej części i może kiedyś po mocnych przecenach albo z drugiej ręki nabędę sobie obydwie części, by łyknąć czeskiej literatury ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakosztować zwłaszcza czeskiego humoru;)

      Usuń
  5. W 2015 roku stosunkowo często sięgałem po literaturę czeską. Mam nadzieję, że w obecnym podtrzymam tę tendencję - może będzie mi dane poznać także twórczość Evžena Bočka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę. Poczekam jednak na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część "Arystokratki" (a od niej trzeba zacząć) ukazała się w styczniu 2015 i z tego, co pamiętam, odbiła się echem po blogach. Na pewno znajdziesz sporo recenzji:)

      Usuń
  7. Po raz pierwszy widzę tę pozycję, ale sam opis bardzo mnie zachęca do sięgnięcia po nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę dobrej zabawy:)

      Usuń
  8. Książka przezabawna, uratowała mój urlop kiedy na dzień przed wyjazdem dowiedziałam się że straciłam pracę. Mąż nie przyznawal się do mnie kiedy czytałam na plaży - śmiałam się sama do siebie. Właśnie zakupiłam 2 części i traktuje je jak antydepresanty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi znajomi też uznali, że książka pomaga w trudnych chwilach. Mam nadzieję, że druga część również Cię rozbawi. I oczywiście, że Twoje zawodowe kłopoty znalazły szczęśliwe rozwiązanie...

      Usuń