poniedziałek, 3 października 2016

"sZAFa" # 59 wrzesień 2016


 WŁAŚNIE UKAZAŁ SIĘ NAJNOWSZY NUMER KWARTALNIKA LITERACKO-ARTYSTYCZNEGO, POZWÓL SIĘ ZAPROSIĆ!







 Za oknem szaruga, a na Ciebie czeka przytulna "sZAFa" regały pełne poezji i prozy, półki z ciekawymi rozmowami i szuflady
 wypełnione recenzjami. Wśród rozmaitych tematów odkryć można rozmowę
 Małgorzaty Południak z artystą malarzem, grafikiem, ilustratorem, twórcą
 komiksów i scenarzystą - Tadeuszem Baranowskim, felietonik Wioletty Leśków-Cyrulik,
 recenzję magnetycznego tomiku Mullaghmore - i wiele innych interesujących
 artykułów i utworów. Niezmiernie cieszę się, że w głębi sZAFy udało mi się znaleźć także
 przegródkę i przyjazną przestrzeń dla siebie.
Wśród tekstów, posortowanych w szufladkach, wyszperacie  recenzję:
 Polka, Węgierka - dwie bratanki

Zapraszamy do lektury!


4 komentarze:

  1. Zajrzę do tego w weekend i może znajdę coś dla siebie. :)
    Zacznę od Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi, Aniu, bardzo miło!
      (ja to, swoją drogą, mam siłę przebicia;)

      Usuń
  2. Nie ma to jak przytulne miejsce znalezione w sZAFie :)
    Książka, o której piszesz jest b. ciekawa - wpadła mi już w oko za sprawą Anki z bloga czytankianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! Mam nadzieję, że będziesz do niej zaglądał:)

      Usuń