czwartek, 15 grudnia 2016

"sZAFa" # 60 grudzień 2016



JUŻ JEST! WŁAŚNIE UKAZAŁ SIĘ NOWY NUMER KWARTALNIKA LITERACKO-ARTYSTYCZNEGO



Zapraszamy tutaj:



NA OKŁADCE OBRAZ ZNANEGO ARTYSTY, KTÓRY STANOWI
ZAPOWIEDŹ I ZAPROSZENIE DO LEKTURY ESEJU:
  POSŁOWIE DO DRUGIEGO WYDANIA ZMAGAŃ O BEKSIŃSKIEGO  ( PIOTR DMOCHOWSKI, MARSZAND, AUTOR KSIĄŻKI "ZMAGANIA O BEKSIŃSKIEGO").

W CYKLU: ROZMOWY W SZAFIE - DRUGA CZĘŚĆ WSPOMNIEŃ ARTYSTY MALARZA, GRAFIKA, TWÓRCY KOMIKSÓW I SCENARZYSTY - TADEUSZA BARANOWSKIEGO
ORAZ 
WYWIAD Z AUTORKĄ KSIĄŻKI: "SEZON ZAMKNIĘTYCH SERC" -


POZA TYM W NUMERZE, JAK ZAWSZE,
 POEZJA I PROZA,
  PÓŁKI I REGAŁY  
Z FELIETONAMI, RECENZJAMI I RELACJAMI Z CIEKAWYCH
ARTYSTYCZNYCH WYDARZEŃ
ORAZ SZUFLADY WYPEŁNIONE TEMATAMI DO PRZEMYŚLEŃ.

PRZYJEMNEJ LEKTURY!




14 komentarzy:

  1. Zastanowię się nad tym czasopismem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy esej autorstwa Piotra Dmochowskiego. Postacią tego pana zacząłem interesować się po obejrzeniu filmu na temat Beksińskich - bardzo ciekawy i oryginalny osobnik :)

    A co do recenzji Twojego autorstwa (nie wiem czy dobrze trafiłem, ale natknąłem się na tekst poświęcony "Mistrzowi i Małgorzacie"), to uświadomiłaś mi, że warto po raz kolejny sięgnąć po tę lekturę. Kwestie tłumaczenia to szalenie interesujące zagadnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kto chce, ten trafi:) Dziękuję:)

      Usuń
    3. Kto szuka, nie błądzi :)

      Usuń
  3. No i Ty tam, Ty moja kochana z moją ukochaną Małgorzatą i Mistrzem :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nieniejszym potwierdza się, że niżej wymieniony Nikołaj Iwanowicz spędził rzeczoną noc na balu u szatana, wykorzystany w charakterze środka lokomocji... Nawias okrągły, Hella, w cudzysłowie wieprz, zamknij nawias! Podpisano: Behemot"... - uwielbiam tę książkę. To ja dziękuję :)

      Usuń
    2. "Niniejszym", oczywiście

      Usuń
  4. Dziękuję za wzmiankę :) Cieszę się, że mogę być w Twoim towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie, Wiolu, dziękuję:)
      Przeczytałam z wielkim zainteresowaniem Waszą rozmowę. Ciekawie się ułożyło. Pamiętam, gdy zaczepiłam Cię na temat książki. Byłaś wówczas krótko po debiucie. Dziś w sZAFie - rozmowa dziewięć miesięcy po tym wydarzeniu. Jako autorka i stały bywalec spotkań z czytelnikami - nabrałaś doświadczenia i dystansu. Przeczytanie każdej kolejnej rozmowy z Tobą - to nowy temat do przemyśleń... Trzymam kciuki za nową książkę:)

      Usuń